Nišinė parfumerija (aukštoji parfumerija) - išskirtinis meno kūrinys nepavaldus mados tendencijoms
-
„Geri kvepalai – stiprus prisiminimų ir emocijų kokteilis“ – Jeffrey Stepakoff.
Nišinė parfumerija pasižymi savo unikalia ingredientų kompozicija, aukščiausios kokybės žaliavomis. Šioje srityje parfumeris yra neįspraustas į rėmus ir gali derinti įvairius ingredientus, ieškoti naujų derinių. Dažnai čia nesilaikoma jokių kvepalų gaminimo taisyklių ir naudojami nesuderinami ingredientai. Todėl šios srities parfumeriją galima prilyginti meno kūriniui, kuris yra nepavaldus mados tendencijoms, o sukurtas kvapas gali sukelti revoliuciją parfumerijos srityje.
Nišinių kvepalų išskirtinumas yra ir tai, kad gamyboje nenaudojami sintetiniai pakaitalai, o alkoholio koncentracija skiriasi nuo tos, kuri naudojama masinėje gamyboje.
Išskirtiniai nišinių kvepalų požymiai:
• Kvepalai neprisikiriami tam tikrai lyčiai, t.y. nėra moteriškų ar vyriškų kvepalų, nes gamybai naudojami ingredientai ir jų kompozicija pasiekia tokį kokybės lygį, kad priskyrimas tam tikrai lyčiai tampa nebeaktualus.
• Nišiniai ženklai neturi reklamos. Vargu, ar aukštosios parfumerijos kūrinius, kurių kompozicija yra išskirtinė, būtų galima išsirinkti vien dėl to, kad jie yra reklamuojami garsių asmenybių.
• Paprasti, niekuo neišsiskiriantys buteliukai, kurie gali būti supakuoti į labai prabangią pakuotę, kuri gali priminti išskirtinį meno kūrinį. Taip pat, paprastas, niekuo neišsiskiriantis buteliukas gali turėti kamštelį ar purškimo mechanizmą, kitas detales, kurios pasižymi išskirtine kokybe. Kiekviena buteliuko ar pakuotės detalė yra apgalvota ir už jos slepiasi ypatinga istorija.
Moksliškai įrodyta, kad kvepalai gali nulemti mūsų nuotaiką ir emocinę būklę, todėl kviečiame išsirinkti kvapą, kuris bus išskirtinis ir Jums sužadins prisiminimus, pagerins dienos nuotaiką ar tiesiog leis jaustis ypatingam.